joi, 27 februarie 2014

Noul membru al familiei noastre

Iată că după o lungă absență am reușit să revin. 
După cum bine stiati, așteptam un nou copil care să ne umple viața cu bucurie. Mi-a fost foarte frică, deși voiam să par curajoasă. Știam ce urmează să mi se întâmple și doar de momentul nașterii îmi era teamă. Când am fost prima dată la control, doctorul mi-a spus că e o sarcină mare și pe măsură ce timpul trecea, burta era tot mai mare și îmi era teamă să nu fie un copil de peste 4 kg.
La un moment dat îmi doream să nasc înainte de termen, dar am renunțat rapid, știind ce implică asta.
Apoi, m-am hotărât să las totul în voia lui Dumnezeu și El a făcut totul așa cum era mai bine. 
Am născut cu două săptămâni înainte de termen un băiat perfect sănătos. Totul a fost așa ușor și rapid încât nici acum nu-mi vine să cred.
Faceți cunoștință cu Serafim!
 Serafim la 2 săptămâni
 Serafim la 3 săptămâni
Serafim la 4 săptămâni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu