joi, 10 octombrie 2013

Pulpe de pui cu cartofi la cuptor

 Participarea mea la Provocarea secretă devine tot mai dificilă, pentru că îmi e greu să răsfoiesc toate acele bloguri care arată delicios. Luna aceasta am primit blogul lui Lili. e un blog pur şi simplu delicios, de unde am testat eu, în trecut câteva rețete, fără a mă lăuda în mod public cu ele, şi de fiecare dată am avut mare succes cu băieții mei (toți trei). Am răsfoit blogul de câteva ori şi am ales cu greu această rețetă de Pulpe de pui cu cartofi.

Ingrediente:

3 pulpe de pui întregi
1,5/2 kg cartofi
2 morcovi
1 ceapă
1 bucată ţelină
1 pahar vin alb
condiment pt. pui de la Ama
2 linguri vegeta de casă

Preparare:

Curățăm cartofii, morcovii, ţelina şi ceapa. Pulpele la tăiem în două.
Tăiem cartofii în sferturi, morcovii îi tăiem rondele, ţelina în bucăţele, iar ceapa o tăiem în felii mai mari. Le amestecăm tote şi le punem în tavă (una maaare).
 Punem condiment de pui peste pulpe şi le masăm bine ca să intre aromele în ea.
Eventual cerem ceva ajutor la „masat”
Punem pulpele peste cartofi&legume, adăugăm vinul și vegeta dizolvată într-o cană de apă.
 Acoperim cu folie de aluminiu și dăm la cuptor pentru 50 de minute, la foc potrivit.
 Luăm folia și ma lăsăm 15 minute pentru a se rumenii frumos puiul.
 Punem sare dacă mai e nevoie și servim cu sos de usturoi.
 Mulțumim Lili pentru rețetă! A fost delicios!

POFTĂ BUNĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu