duminică, 8 septembrie 2013

După 25 de ani

Iată că a mai trecut un an din viața mea! Cu câteva zile înainte de ziua mea, am început să mă panichez, deoarece 25 de ani mi se par destul de mulți, astfel că mă tot plângeam că îmbătrânesc.
Dar, Dumnezeu în înțelepciunea Lui, mi-a dat alături oameni care mă iubesc și care mi-au arătat că nu contează vârsta pe care o ai ci ceea ce faci și cum te simți, dar mai ales, oamenii de care ești înconjurat și care te iubesc și pe care îi iubești.
Deși am doar 25 de ani am niște copii mari, minunați și un soț care mă iubește și îmi e alături orice aș face. La 25 de ani sunt multe persoane care nici măcar nu se gândesc să aibă o familie, spunând că nu au timp deocamdată și că e destulă vreme după 30 de ani pentru așa ceva. De copii nici nu se pune problema. Dar cine sunt eu să judec pe altcineva, când ar trebui să-mi văd propriile greșeli și defecte. De când mă știu, am fost o persoană care și-a dorit o familie mare, întotdeauna mă visam cu casa plină de copii, soțul venind acasă după o zi de muncă, noi toți stând în jurul mesei fericiți. Deși m-am măritat la 20 de ani, când toată lumea mă judeca pentru că sunt prea tânără ca să mă mărit, că am timp și așa mai departe, eu știam ce îmi doresc și am luptat pentru visul meu. Am primit tot ce mi-am dorit, ba chiar mai mult. Nu am nici un motiv să fiu supărată, iubesc și sunt iubită.
Așadar, fără muncă și sacrificii nu poți să-ți îndeplinești visele. Iată lucrul pe care l-am realizat singură, nu doar din povești citite te miri pe unde. Da se poate! Se poate să ai tot ce îți dorești, depinde doar cât de tare ridici ștacheta. Dacă te mulțumești cu puțin, ajungi să ai mult!
Acum vă întreb? Merită să lupți pentru așa ceva?:


 Da merită! Da au trecut 25 de ani cu folos!

Un comentariu:

  1. La multi ani Ioana !!!
    O imbratisare virtuala, ce sper sa ti placa.
    http://furnicutzabucatar.blogspot.ro/2014/01/la-multi-ani-ioana.html

    RăspundețiȘtergere