sâmbătă, 1 iunie 2013

Chec simplu

 Îmi plac lucrurile simple. Iar acest chec nu necesită mare bătaie de cap. Inițial se făcea cu ouăle separate și multă muncă, dar mai apoi m-am gândit să o simplific. Am făcut acest chec, 15 bucăți mai exact la Botezul lui Gabriel, fiul meu cel mare și am avut mare succes cu el. Așa că m-am gândit să vă împărtășesc și vouă această rețetă. Sper să vă placă.

Ingrediente:

 4 ouă
4 linguri zahăr
100 ml ulei
120 ml lapte
6-7 linguri făină
1 lingură cacao
1 plic praf de copt
vanilie

Preparare:

Într-un castron se pun ouăle întregi. Se bat cu telul sau cu mixerul, se adaugă zahărul, se bate puțin pentru a se încorpora. Se adaugă laptele și uleiul, apoi se pune făina amestecată cu praful de copt. Se toarnă o parte din compoziție într-o tavă de chec unsă cu ulei si tapetată cu făină. Se lasă doar 2-3 linguri din compoziție în care se pune cacaua. Se amestecă și se pune peste restul de aluat din tavă.
Se coace timp de 45 de minute la foc mic.
Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu