duminică, 28 aprilie 2013

Suc rapid, sănătos și răcoritor



În ultima vreme nu am avut timp, din păcate, pentru blog, pentru că am început munca. Așa că încerc să Câștig timp cu Philips și Gustos.ro 
Pentru copii e destul de greu, fiind obișnuiți cu mine, iar când ajung acasă, îmi cer suc. M-am învățat să fac acest suc, destul de rapid, și în plus, foarte gustos și sănătos.
Ingrediente:

2 mere
2 portocle
1 lămâie
1 lime
1 lingură de miere
1 linguriță cu ghimbir ras
Apă minerală
Preparare:
Se curăță merele și se dau prin storcătorul de fructe.
Citricele se taie în jumătăți și se storc.
Se pune sucul rezultat într-o carafă,

Se adaugă mierea,

Se pune ghimbirul ras
Iar apoi apa minerală.
Sucul e gata în mai puțin de 10 minute, iar astfel câștig 1,5 ore pe săptămână pentru a petrece mai mult timp cu copiii și familia mea, pentru a merge la plimbare și de ce nu, doar tot a venit primăvara, pentru a munci în grădină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu