joi, 11 aprilie 2013

Prăjitură cu morcov, stafide și arahide - de post


Săptămâna asta, copiii au avut vacanță, iar noi, pentru că locuim la munte suntem destinația ideală pentru nepoții noștri. Acum au fost doi nepoți mari, de vârsta liceului. Mi-a plăcut că în fiecare zi mă rugau să le fac ceva dulce, iar eu am avut un nou public pentru experimentele mele. Le-am făcut prăjitura asta o dată, iar a doua zi m-au rugat să le fac porție dublă.
Atunci i-am pus și pe ei la treabă și iată ce a ieșit. Acum șă vedem de ce avem nevoie pentru prăjitură:
Ingrediente:
3 căni cu făină
1 1/2 cană cu morcov ras
1 cană zahăr
1 cană ulei
1 cană apă minerală
1/2 cană stafide
1/2 cană arahide
1 plic praf de copt (aproximativ 1 linguriță)
un praf sare
Preparare:
Într-un castron încăpător se pune zahărul, uleiul și apa minerală și se amestecă cu un tel.
Se pune morcovul și se amestecă.
Se pun stafidele și arahidele. De acum avem nevoie de o spatulă sau o lingură de lemn.
Adăugăm făina amestecată cu praf de copt și sare și se amestecă cât să se încorporeze făina.
 Se pune într-o tavă cu hârtie de copt și se dă la cuptor pentru aproximativ 30 de minute, sau până când rămâne scobitoarea curată.
Dacă aveți răbdare se lasă la răcit, dar la mine, cu cinci băieți, câți am avut, nu a apucat să se răcească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu