sâmbătă, 30 martie 2013

Supă cu 10 legume

Știți deja că sunt o mamă fericită: am doi copii minunați și în plus adoră legumele. Dacă ar fi după ei, ar mânca numai legume. Ieri am făcut această supă. Am făcut o oală mare pentru că eram multe persoane, așa că o să postez rețeta pentru cam 10 porții, cred că și mai multe. Voi puteți adapta rețeta în funcție de câte persoane sunteți.


Ingrediente:

1/2 ceapă, 2 morcovi, 1 pătrunjel, 1 felie de țelină, 1/2 ardei gras, 1/2 varză mică, 1/4 conopidă, 3 cartofi, 1 mână de fasole verde, 1/2 conservă de roșii, 1 mână de orez, 1 lingură sare, 5 litri apă, verdeață, ulei

Preparare:

Am curățat toate legumele și le-am spălat. Am avut conopida și ardeiul la congelator. Am tăiat toate legumele mărunt. Am călit morcovul, pătrunjelul, ceapa, țelina și ardeiul. Am adăugat apa, conopida, varza, fasolea și cartofii, dar și sarea. Am lăsat la fiert, iar când legumele au fost fierte, am adăugat orezul și roșiile. Când au fost toate fierte am gustat de sare, am adăugat borșul și verdeața.
A fost delicioasă. Sper să vă placă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu