marți, 26 februarie 2013

Friptură de porc la punga magică

Vă spuneam de minunata mea pungă magică. Iată că am apucat să postez și rețeta aceasta, deși am făcut-o de mult timp.

Ingrediente:

1 kg pulpă de porc
4-5 căței de usturoi
2 mere
câteva crenguțe de cimbrișor
sare, piper

Preparare:

 Am spălat și uscat pulpa de porc cu un prosop de hârtie, iar apoi am împănat-o cu usturoi (am făcut găuri cu cuțitul și am pus câte o jumătate de cățel de usturoi în găuri) și cimbrișor (merge și cimbru de grădină, eu am adunat în vară cimbrișor de aici de la munte și le-am uscat pe un ziar la umbră. Dar revenim la uscarea plantelor aromatice altă dată). Am pus sare și piper, am pus carne în pungă, am pus două mere curățate și tăiate felii și am dat-o la cuptor cam 2 ore. Mărul îi dă o aromă delicioasă.
La final am făcut o mămăligă și mujdei de usturoi.

Delicios! Și acum mă mai gândesc la ea! Mai ales că e și foarte sănătoasă, neavând nici un pic de grăsime în plus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu