duminică, 17 februarie 2013

Prăjitură cu aromă de primăvară


 Abia aștept primăvara,iar această prăjitură îmi aduce aminte de ea. Acum câteva zile am descoperit în congelator o pungă cu vișine și mi s-a făcut poftă de o prăjitură cu gust de primăvară. Așa că, cu puțin ajutor din partea cuiva harnic (Mimi - Gabriel era plecat la plimbare cu tati) am făcut această prăjitură:

 Ingrediente:

2 1/2 căni cu făină
3 ouă
1/2 cană zahăr
1 cană lapte
1/2 cană ulei
1 linguriță praf de copt
esență de vanilie
sare
200 grame vișine fără sâmburi

Preparare:

Am amestecat ingredientele uscate într-un castron. Separat, am bătut ouăle întregi cu zahărul, am adăugat uleiul, laptele și vanilia. Se adaugă făina, se pune o lingură de făină peste vișine, pentru a nu se lăsa pe fundul tăvii și se adaugă în aluat. Și se amestecă (de preferabil de niște mânuțe de bebe harnice). Se pune în tavă și se coace la foc potrivit până ce trece testul cu scobitoarea.
În tot acest timp se pune un scăunel în fața cuptorului și se așteaptă. La noi tot așa se întâmplă de fiecare dată când facem prăjituri.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu